حضور پرشور مردم بشاگرد در یوم الله ۱۳ آبان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 16 آبان 1394
بازدید : 280
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 

 

مردم بشاگرد با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه هم صدا با تمام نقاط ایران مرگ بر آمریکا را فریاد زدند.

 

پروین

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از بشاگرد نیوز، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در سردشت بشاگرد همزمان با سایر شهرهای کشور در در بلوار امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان برگزار شد.

تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان امسال با فریاد رساتر و بلندتر مرگ بر آمریکا در سردشت و نقاط مختلف شهرستان بشاگرد، حماسی و پرشورتر از قبل برگزار شد.

مراسم ویژه تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله ۱۳ آبان در سردشت بشاگرد از ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا آغاز و تا میدان امام علی (ع) ادامه داشت.

حجت الاسلام صابر پروین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بشاگرد در این راهپیمایی گفت: امسال مراسم ۱۳ آبان ماه در ۳ نقطه شهرستان بشاگرد با حضور پرشور مردم برگزار شد.

حجت الاسلام پروین با بیان اینکه ۱۳ آبان در تقویم کشور به عنوان روز جهانی مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده است، افزود: این روز یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است.

وی ۱۳ آبان را در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و مقطعی حساس برای نظام اسلامی دانست و بیان کرد: باید با حضور در این مراسمات از کیان جمهوری اسلامی دفاع کنیم و به دشمن بفهمانیم که همه حول یک محور و در یک سنگر هستیم.

سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد گفت: امروز روز اسلامی مبارزه با استکبار است، استکباری که با حرکت الهی امام راحل (ره) و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید و دانش‌آموزان شهید ۱۳ آبان رقم خورد و به‌پاس خون پاک این شهیدان ما امروز سربلند و سرافراز در مقابل استکبار جهانی که نماد عینی آن دولت آمریکا است، این روز را جشن می‌گیریم.

صابر پروین حضور در ایران را یک اندیشه خام برای دولت آمریکا دانست و افزود: فرمایشات امام راحل (ره)، درایت مقام معظم رهبری و اقدام به جای دولت سبب می‌شود که آن‌ها نتوانند به این اندیشه خام خود برسند.

حجت الاسلام پروین در جمع راهپیمایان شهر سردشت اظهار داشت: ۱۳ آبان به عنوان یک روز مهم و یوم الله است و اینکه از آن به عنوان یوم الله یاد می‌شود مبنای قرآنی دارد چرا که حرکت و نهضت امام خمینی(ره) شبیه نهضت پیامبران بود و در برابر طاغوت دوران ایستادگی و قیام کردند و بت بزرگ را شکستند.

وی افزود: ۱۳ آبان یوم الله است چرا که تاثیر زیادی در سرنوشت بشیریت دارد و این روز در تاریخ ایران به عنوان روز بزرگ ثبت شده و بت استکبار شکسته شد.

رئیس سازمان و تبلیغات اسلامی شهرستان بشاگرد در پایان از حضور پرشور مردم به ویژه دانش آموزان تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: بشاگرد نيوز





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: حضور پرشور مردم بشاگرد در یوم الله ۱۳ آبان،سازمان تبليغات اسلامي شهرستان بشاگرد،عصر بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 1642
بازدید کل : 125088
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com